Aktuality
Nejnovější informace a zprávy z naší společnosti.
![Aktuální stavby](https://www.rusar.cz/wp-content/uploads/2023/05/D55-213-1024x683.jpg)
Aktuální zajímavé stavby naší firmy
Naše firma se projekčně podílí na těchto vybraných stavbách:
![Aktuální projekty](https://www.rusar.cz/wp-content/uploads/2023/05/muk-d1-d2-1024x757.png)
Aktuální zajímavé projekty naší firmy
Naše firma se podílí na těchto vybraných projektech v různých stupních projektové dokumentace:
![28. Mezinárodní sympozium MOSTY 2023](https://www.rusar.cz/wp-content/uploads/2023/05/IMA_0482-1200x798-1-1024x681.jpg)
28. Mezinárodní sympozium MOSTY 2023
20. – 21. dubna 2023 jsme se zúčastnili sympozia mosty 2023 v Brně. Více na: sympozium-mosty.cz
![](https://www.rusar.cz/wp-content/uploads/2022/07/Tramvajovy-most-Pisarky-1024x768.jpg)
Tramvajový most – smyčka v Brně-Pisárkách
Projekt tramvajového jednokolejného mostu u vozovny tramvají v Brně – Pisárkách. Jedná se o rozpletový most, v prvních dvou polích most šířky 9,1 m s jednou kolejí a
![](https://www.rusar.cz/wp-content/uploads/2023/05/namest-nove-03-1024x683.jpg)
Lávka přes Oslavu v Náměšti nad Oslavou
Trojpolová lávka na cyklostezce přes řeku Oslavu v Náměšti nad Oslavou. Nosná konstrukce je tvořena spojitým monolitickým dodatečně předpjatým jednotrámem s náběhy nad pilíři. V prvním poli je
![](https://www.rusar.cz/wp-content/uploads/2022/07/aktuality-zulova-1024x768.jpg)
Most přes vodoteč, Žulová
Most na silnici II/456 přes vodoteč v obci Žulová. Jednopolový železobetonový monolitický rám s přímkovými náběhy. Délka přemostění 8,95 m, tloušťka příčle 0,35-0,55 m, šikmost
![](https://www.rusar.cz/wp-content/uploads/2022/09/IMA_2104-2-1024x681.jpg)
27. Mezinárodní sympozium MOSTY 2022
20. – 21. červen 2022 jsme se zúčastnili sympozia mosty 2022 v Brně.
![](https://www.rusar.cz/wp-content/uploads/2021/12/Rekonstrukce-a-prestavby-mostu-v-CR.png)
Rekonstrukce a přestavby mostů v ČR
V říjnu 2021 byl vydán náš článek Reconstructions and rebuilding of bridges v časopise Journal of Modern Civil Engineering v USA.